After the Digital Revolution: Dictionary Preferences of English Majors at a European University

  • Bartosz Ptasznik University of Warmia and Mazury, Olsztyn, Poland

Samenvatting

Ná die digitale revolusie: Woordeboekvoorkeure van stu­dente met Engels as hoofvak aan 'n Europese universiteit. In hierdie bydrae word ver­slag gele­wer oor 'n onlangse opname van woordeboekraadplegingsgewoontes en -voorkeure van uni­ver­si­teit­stu­dente met Engels as hoofvak aan 'n Eurpese universiteit. Inligting wat o.a. onder­soek is, is die keuse tussen digitale aanlyn woordeboeke en tradisioneel gedrukte woor­de­boeke, asook 'n aan­tal ander kwessies van belang vir leksikograwe en opvoeders. Daar is bevind dat aanlyn woor­de­boeke byna die tradisionele papierwoordeboek vervang het, wat daarop dui dat die digitale revo­lusie in die lek­sikografie, soos voorspel deur Lew en De Schryver (2014), vol­tooi is. 'n Posi­tiewe bevin­ding wat gemaak is, dui daarop dat stu­dente woordeboeke verkies wat hoog aan­ge­skrewe word deur kun­diges. Hierdie arti­kel word afge­sluit met 'n aantal pedagogiese voor­stelle. Sleutelwoorde: Engels, leksikale inligting, leksikografie, woordeboek­gebruik, digitale geletterdheid, aanlyn woordeboek

Biografie auteur

Bartosz Ptasznik, University of Warmia and Mazury, Olsztyn, Poland
 
Gepubliceerd
2022-10-10
Citeerhulp
Ptasznik, B. (2022). After the Digital Revolution: Dictionary Preferences of English Majors at a European University. Lexikos, 32(1), 220-249. https://doi.org/10.5788/32-1-1721
Sectie
Artikels/Articles