An Analysis of the Oxford Bilingual School Dictionary: Northern Sotho and English (De Schryver 2007)
Samenvatting
Die Oxford Bilingual School Dictionary: Northern Sotho and English (De Schryver 2007) is 'n welkome toevoeging tot woordeboeke wat spesifiek vir skoolgebruik saamgestel is. Wat die woordeboek oorspronklik en aantreklik maak is die feit dat die lemmata en Noord-Sotho minigrammatika op 'n korpus van algemene taal en skooltekste gebaseer is. Dit weerspieël hedendaagse taalgebruik en sake van belang in die moderne leefwêreld waarmee die leerder maklik kan assosieer en wat die woordeboek 'n gewilde keuse maak bo ander meer tradisionele woordeboeke. Hierdie tweerigting-, tweetalige woordeboek voorsien in die behoeftes van Noord-Sotho moedertaalsprekers wat Engels aanleer sowel as aan dié van Engelssprekendes wat Noord-Sotho leer. Ten spyte daarvan dat die lemmata beperk is tot 5 000 vir elk van die twee tale, het die samestellers nogtans daarin geslaag om aan die basiese leksikografiese en grammatiese behoeftes van die leerder te voldoen. Hierdie resensieartikel neem die kenmerke van die woordeboek krities in oënskou.
Gepubliceerd
2013-12-20
Citeerhulp
Kosch, I. (2013). An Analysis of the Oxford Bilingual School Dictionary: Northern Sotho and English (De Schryver 2007). Lexikos, 23(1). https://doi.org/10.5788/23-1-1232
Nummer
Sectie
Resensieartikels/Review Articles
Outeursreg op alle materiaal wat in Lexikos gepubliseer is, berus by die Direksie van die Woordeboek van die Afrikaanse Taal. Dit staan skrywers egter vry om hulle materiaal elders te gebruik mits Lexikos (AFRILEX-reeks) erken word as die oorspronklike publikasiebron.