Cuban School Dictionaries for First-Language Learners: A Shared Experience
Trefwoorden:
opvoedkundige leksikografie, opvoedkundige woordeboeke, skoolwoordeboeke, eerstetaalleerders, moedertaalleerders
Samenvatting
Kubaanse skoolwoordeboeke vir eerstetaalleerders: 'n Gedeelde ervaring.Een van die redes waarom baie uitgewerye huiwer wanneer middele toegewys word aan die ontwikkeling van meer gevorderde konsepte van skoolwoordeboeke vir eerstetaalleerders, is die relatiewe swak verkope en ooreenstemmende profyte wat van hierdie kategorie woordeboeke afkomstig is. 'n Belangrike uitdaging is dus hoe om die situasie te verander, die gebruik en verkope van skoolwoordeboeke te stimuleer en die nodige belegging in produkontwikkeling te waarborg. Hierdie bydrae sal dié uitdaging aanvaar. Dit sal geen finale antwoord gee nie, maar dit sal 'n ervaring met 'n Kubaanse skoolwoordeboek bespreek wat sy teikengebruikers in groot getalle bereik het. Die bydrae sal veral kyk na die veelfasettige verhouding tussen leksikograwe en gebruikers wat die Kubaanse woordeboekprojek kenmerk. Die doel is nie om hierdie of enige ander ervaring na te boots nie, maar om leksikograwe te inspireer wat vir alternatiewe oplossings van die probleem soek wat sowel skoolkinders as leksikograwe in baie lande en taalgemeenskappe raak.
Gepubliceerd
2013-12-20
Citeerhulp
Tarp, S., & Ruiz Miyares, L. (2013). Cuban School Dictionaries for First-Language Learners: A Shared Experience. Lexikos, 23(1). https://doi.org/10.5788/23-1-1222
Nummer
Sectie
Artikels/Articles
Outeursreg op alle materiaal wat in Lexikos gepubliseer is, berus by die Direksie van die Woordeboek van die Afrikaanse Taal. Dit staan skrywers egter vry om hulle materiaal elders te gebruik mits Lexikos (AFRILEX-reeks) erken word as die oorspronklike publikasiebron.